gymnasieval

Okejokejokej, är jävligt irriterad på alla statusar som ligger ute på facebook just nu. '' vilket gymnasium ska jag gå på?''  '' Vad ska jag välja för linje?'' 

Okej visst om ni är osäkra på vad ni ska välja osv men grejen är den att det är ni själva som ska tänka efter inte vännerna på facebook. Det är DINframtid och ingen annans. Så snälla, tänk själva. Om det finns flera ni vill välja i mellan och verkligen inte kan bestämma er, varför inte bara sätta sig ner med sina föräldrar, mentor eller syv? Asså dom om någon kan ju hjälpa er. Vet att jag inte ens ska bry mig om det här men först kommer de en status '' aokej amen visst'' Sen kommer det 012i8498195787587 till och då blir man jäääävligt irriterad. Tack oh hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback