eget företag

Haha gissa vem som är bäst och har fått internet fungera igen? Jo jagjagjag och åter igen jag. Haha nejrå, sitter i vilket fall på rummet och har precis gjo lite No. Och förövrigt lyssnar jag på fett gammla låtar, haha hitta en av min brors gammla skivor. Vill gråta till vissa låtar. Haha nejmen aa. Igår snackade jag och mamma om att jag måste skaffa mig ett sommarjobb nu till sommaren. Har funderat på att rasta hundar/ hundvakt eller sitta barnvakt. Haha älskar barn men är asrädd för hundar men mamma tyckte det lät som en asbra ide. Blir ju som om man skaffar ett eget företag, typ. Julia och jag ska försöka hitta ett braigt sommarjobb tillsammans hade vi tänkt. Men nu ska jag plugga vidare så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback